Garantiebepaling

Het is heel belangrijk om tevreden klanten te hebben. Jouw cursus moet optimaal zijn. Ieder leert op een andere manier, met eigen voorkeuren. Ik schakel tussen deze verschillende methodes en kijk wat het beste bij je past.

 

Niet zomaar les

Ik steek er heel veel tijd in om de programmatuur waarin ik les geef, van A tot Z te kennen. Van andere technieken weet ik veel, maar dat vind ik dan niet genoeg om er les in te geven. Ik geef alleen les in programmatuur die ik binnenstebuiten ken. En die ik leuk genoeg vind. Als je denkt: „Maar dat zijn nog steeds wel heel veel programma’s?” Ja dat klopt. Maar ik ben er ook al 30 jaar mee bezig. Dat scheelt.

Nazorg

En na de les mag je me per e-mail om hulp vragen indien nodig. Ik kan niet altijd per omgaande reageren. Maar ik vind het leuk om van je te horen en je verder te kunnen helpen met je wensen en werk.

Bekijk hier de garantiebepaling

Garantiebepalingen Pixels en Pagina’s

Voor mij is het heel belangrijk om tevreden klanten te hebben. Ik doe er mijn uiterste best voor om jouw cursus optimaal te laten zijn. Ieder leert op een andere manier, met eigen voorkeuren. Ik schakel tussen deze verschillende methodes en kijk wat het beste bij je past.
Ik steek er heel veel tijd in om de programmatuur waarin ik les geef, van A tot Z te kennen. Van sommige andere programmatuur weet ik veel, maar dat vind ik dan niet genoeg om er les in te geven. Ik geef alleen les in programmatuur die ik binnenstebuiten ken. En na de les mag je me per e-mail om hulp vragen indien nodig.

Wanneer je toch ontevreden bent over de gevolgde training of cursus, krijg je je geld terug, of een reëel deel daarvan. Je hebt recht op een dergelijke claim binnen 30 dagen na het volgen van de cursus. Om in aanmerking te komen voor niet-goed-geld-terug-garantie zijn specifiek de volgende situaties denkbaar:

  • Als ik onwaarheden zit te verkondigen waar je de hele manier van werken op baseert. Dan zou ik mijn vakkennis niet goed bijhouden.
  • Als ik de helft van de tijd onderwerpen heb genomen die niet relevant waren voor je en je daardoor veel kostbare tijd hebt verloren. Dan was de intake niet voldoende.
  • Als je niks hebt geleerd wat voor jou van waarde is. Dan heb ik je lichaamstaal verkeerd geïnterpreteerd..
  • In geval van groepstraining met open inschrijving: als de andere cursisten veel te veel tijd en aandacht vroegen en kregen, en je er daardoor zelf bekaaid van af kwam. Dan heb ik te veel op de anderen gelet.
  • In geval van groepstraining met open inschrijving: wanneer het startniveau heel verschillend was en je dus onvoldoende aan je trekken kwam. Dan heb ik misschien de intake niet goed gedaan.

Meer kan ik niet bedenken. Want de factuur stuur ik normaal gesproken achteraf en zal ik aanpassen naar beneden als daar serieuze aanleiding voor is. Zou er zich iets voordoen in de training waardoor je ontevreden bent, dan kun je dat tijdens de training al aangeven (ik hoop dat je dat dan ook doet). Je hebt zelf altijd invloed.

Disclaimer: denk eraan dat het rendement van de cursus voor een groot deel afhankelijk is van hoeveel je er zelf mee gaat werken, en de regelmaat daarin. Laat het niet eerst een hele tijd liggen voordat je er mee aan de slag gaat; en doe het er niet ‘even bij’ want de kans dat je daarmee de complexiteit van een programma onderschat is aanwezig. De cursus is voldoende om een goede ingangte vinden in het programma.

Bij een gevorderdentrainingen had je zelf al een ingang in het programma.

Met alle plezier spreken we na de les nog praktijkbegeleiding af.

 

Laat knoppen zien
Verberg knoppen